söndag

God dagens !
Jag kom hem från lucas för ungefär 40 minuter sedan, åkte till han igår kväll vid sådär 6-7 tiden. När jag kom dit så var middagen färdig och allt var framdukat, så det var bara att sätta sig ner och äta. De var kräftor och räkor med bröd och annat smått gått till :) mums. Efter maten tittade vi lite på film och bara tog det lugnt, det var rätt skönt efter dagen jag haft. Jag och min familj var tvugna att städa hela huset, rensa bort allt onödigt. Men det var bara jag mamma och pappa till stor del, min bror hjälpte till i fem minuter och min lilla syster kom när vi hade de minsta kvar. Och varför skulle vi just nu ha denna stora städning? Jo för att de ska komma någon gubbe hit i veckan som ska titta lite på huset för han som vi hyr huset ut av conny, han ska byta fastighetsbolag typ och då vill de bolaget se de hus och sånt han har. Men jag tycker inte att de spelar någon roll, vi hade massa skit som bara låg in tryckt över allt och vi har säkert hälften av jobbet kvar att göra men vi tog tag i de synliga. Jag tror att vi kommer att fortsätta rensa framöver, jackor skor och allt möjligt som vi inte ens har användning för. Söndag då, idag alltså vakna rätt tidigt först på morgonen och försökte "råka" väcka lucas utan att lyckas särsikt bra, så jag tröttna och somna om, vakna vid sisådär 10-11. När vi då gick upp för att äta frukost upptäckte vi att en bra film gick på kanal + så då tog vi lite frukost med oss in till tv rummet :) hehe. Annars har vi inte gjort så mycket, sedan när kl var kanske halv två så kände jag att de var lika bra att åka hem och plugga. Så nu sitter jag här och har teet klart och fixat en tallrik med varma äppelbitar med kanel och socker :) MmMm ! Ska nog träffa Johanna senare idag, men plugg först. hejdå ! / gina sanchez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0