små shopping

God kväll :) ser ni också på stjärnor på is? Det gör i alla fall jag för första gången sen de starta :) verkar rätt kul sådära, ungefär som let's dance om man gillar sådant. Och de måste jag erkänna att jag gör lite smått snygga kändisar i olika karaktärer, de är skoj ;). Idag åkte jag och mickis in till globens shopping för att jag hade 25% rabbat på bikbok i just globens shopping, jag hittade ett par jeans, tummevantar och en söt mössa. Allt råka faktiskt bli i svart, haha jag brukar faktiskt inte vara den som plockar svarta saker men nu råkade de bli så. Mickis köpte också ett par tummevantar och en jätte söt stickad tunika, som inte är helt omöjligt att man lånar (a) ! Vi åt lite där inne också och köpte lite godis innan vi åkte hem, (det är ju faktiskt lördag) så tog vi tvärbanan till årstaberg men när vi kom till årsta berg så tog de inte lång tid innan de plinga och förseningar pga signal fel, som vanligt. Så fortsatte vi vänta, inga tåg kom. De fortsatte plinga om förseningar och att de skulle försöka lösa allt så fort som möjligt. När vi väntat i en timme och de började plinga om att alla tåg mellan stockholm c och älvsjö var inställda ringde vi våran bror som råkade vara i älvsjö. David höll på att mecka med bilen så de skulle ta lite tid så vi fick vänta ännu en timme, och när david hade kommit så började tågen ändå åka fast rätt stora förseningar fortfarande. Så vi kom hem mycket tidigare än vad vi hade fått gjort med tåg. Så de var väl skönt, men att stå ute i två timmar är inte speciellt skönt. Men nu sitter jag hemma i soffan och myser med lucas :) så jag ska återgå till det. \ - gina




   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0