just give me a break.

Hej mina vänner, sitter på svenskan nu. Håller på och skriver om myter är inte världens roligaste att skriva om kan jag berätta. Men de rullar väl på. Imorgon har vi prov i praktisk marknadsförning, direkt på morgonen. Både bra och dåligt, bra för då har man allt i huvudet från kvällen innan (när man läser igenom allt) och så behöver man inte bekymmra sig över de hela dagen, samtidigt som de är dåligt för att man kan vara lite trött och inte få fram alla ord. Mest posetivt i alla fall :) men min lärare i de ämnet sa att de inte är ett prov direkt utan mer som ett test, låter lite enklare och är lite enklare. Annars ska de inte vara så mycket denna vecka, men nästa vecka på onsdag har vi prov i datakunskap, de är den som skrämmer mig mest. De är så mycket småsaker som man ska kunna och jag vet inte hur de ligger till med den kunskapen, men de är väl bara att läsa på så får vi se hur mycket som fastna. De är inga extremt svåra kapitel ändå, utan att de känns som om de är mycket så.

I mitt vardagliga så måste jag bara pusta ut. För jag orkar inte ta alla små konflikter hit och dit och jag som trodde att allt var löst nu, men de måste tydligen vara någonting hela tiden. Sedan känns de surt när de känns som om personen inte vill att de ska lösas, eller tror att de ska rinna ut i sanden .. jag vet inte. Denna vecka har jag i alla fall tänkt att sattsa mycket på min träning som inte gick så jätte bra förra veckan så denna vecka ska de bli mer, jag ska typ fixa packningen innan så när jag kommer hem kan jag bara ta väskan och gå iväg. Känns som de är lättare att komma iväg då, för annars är de lätt att vara trött efter skolan och bara orkar inte fixa ihop alla grejor för då glömmer man bara något så om man gör de innan så lär de bli rätt bra och så slipper man de där ångest tankarna för att man inte tränade :) så denna vecka ska bli ändring på saker och ting. Efter skolan ska jag plugga, får se hur mycket som behövs och om jag promenerar med mamma ikväll om jag hinner blogga eller orkar blogga.


 / - gina teresa sanchez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0