höstlov var de ja.

Lovet har varit bra so far. Har hälsat på min gammla dagmamma med systrarna, shoppat lite och även umgåts med lucas. Måste träffa mina vänner där emot, har varit så dålig på sånt på sistonde. Men johanna ska jag iaf träffa på torsdag, fler skulle inte sitta fel ;) <3
Imorgon när jag och lillasyster vaknat och ätit frukost ska vi packa oss iväg och gå upp till simhallen och simma några simtag ;) ska bli så skööönt. Sedan ska jag träffa Lucas också :) Vet du vad, om jag tänker efter så har jag umgåts mest med min lillasyster Mikaela, (eller mickis säger man ju) under lovet. Hm, aja :) lovet är inte slut än och jag gnäller inte ;P !
Nej, inget mer pladder. Ha de bra under ledigheten :) ! \ - gina sanchez

   
lite bilder

ps, så fint satte vantarna och mössan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0