hm.

hej, har en lektion kvar. Slutar kvart i ett och sedan ska jag träffa lucas :)
Imorgon ska jag och johanna in till haninge och jag ska hitta något fint åt min pojk som fyller 15 ;D han blir en stor pojke<3 !
Sedan vid sådär tre fyra någon gång ska johanna ha match, kanske ska kika på den ;) senare mot kvällen ska alla flickor samlas. Utom en, som gör en besviken. Men ska inte ta de så här officiellt. Det är trotts allt hennes val.
Men jag tror att allt kommer reda ut sig imorgon, kanske inte att pang och så blir allt som vanligt utan att vi alla fall kan komma överens och mer och mer börja umågs lite då och då iaf :) ha kul som vi haft förut. Jag har verkligen börjat tröttnat på allt små trams, vi är inga småtjejor längre. Och ikväll ska allt släppas ut, clean the ear totalt ! Otroligt skönt när jag bara ens tänker på de, så jag hoppas att alla kommer dit med ett öppet sinne som jag tänker iaf göra.
xoxo ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0