hellu

Min fredag såg ut ungefär så här : Jag vaknade till vid så där nio tiden så jag låg kvar och sträckte och mös lite sedan när jag väl klev upp fixade jag lite frukost och satte mig framför tv;n med mamsen. Vi drack lite kaffe och tittade på efter tio, var rätt intressant. De pratade om adoptering och bögar .. alltså att bögar inte får adoptera och att det är fel och det är bara jobbigt för de bögpar som vill adoptera, de hade en man där som han och hans sambo försökt adoptera först hade de blivigt godkännda som föräldrar sedan hade inget hänt för att inga ville adoptera ett barn till ett bögpar. Jag tycker det är tråkigt och synd att höra att bögar fortfarande inte är accsepterade, samhället har förändrats häng med lite.
Men så iaf vid ungefär 12-1 så gick jag upp till simhallen och simmade :) hur skönt som helst. När jag kom hem så fixade jag i ordning mig för jag hade ju tänkt att åka ner till nynäs sedan så ringde Lucas och då kom jag på att jag inte alls kunde åka ner till nynäs, jag hade ju lovat och blivigt låvad att vara med honom. Så då får jag ta nynäs en annan dag, kanske imorgon, måste nästan bli imorgon.
I alla fall, sedan så kom de och plocka upp mig så var vi hos lucas kanske en timme sedan skulle vi ner till nynäs för att äta middag och titta på hockey, :)
Efter de åkte vi hem till Lucas, sov där och så imorse så väckes vi åt frukost sedan åkte jag hem Lucas på träning och så skulle Lucas och hans pappa komma och hämta upp mig och sedan åker vi iväg till sthlm för att titta på hockey match ;) !
Nej, nu ska jag in och duscha så jag slipper stressa, :) ha de bra ! / g sanchez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0