grattis älskling <3

Idag fyller lucas 15 :) ! Imorse när vi vakna, eller nej när lucas väckte mig så var kl runt halv 9 - 9. Så de var väl ändå dags att gå upp för att sjunga och ge presenter. Han vart i alla fall glad för min present, yeey (: ! Efter all present öppning var det frukost dags och efter frukosten vad ju han tvungen att spana in sina grejer han fått :) sedan så vid kanske 11 - 12 så var de dags att duscha för alla gäster skulle komma vid 3. Så jag han typ duscha och göra mig i ordning sedan skulle vi ner till nynäs för de var lite dåligt förberädda, var tvungna att köpa tårta och sådant. Så när vi kom hem så gick de kanske en halv timme så kom första gästen sedan droppa de in tippsomtett. De vart en del tårta, kakor och bullar alltså :) sedan var de ju så gott så man tar liksom lite extra även om man är mätt, lite till går ju ner ;). Även lucas kompis foppa kom på ett besök mot kvällen och åt lite middag, alltid trevligt.  Sedan när de då var dags för middagen som lucas hade fått bestämt, tacco.  All tårta och de hade inte ens sjunkigt ned men efter som tacco är så gott kunde man ju inte låta bli  och så är de ju så svårt att inte ta lite. Men efter middagen tog det bara stopp. No more !
I lördags vart de ingen träff med alla tjejer. Men men, inte mycket att göra åt. Antigen kommer de som är "mest" oense eller vad man ska säga ta de själva någon dag eller så kommer de dröja lite. Får se vad tiden ger en. Men det var de för mig idag :) hoppas ni haft en trevlig helg som jag har haft, puss på er !


xoxo g sanchez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0