god kväll

Sitter i soffan och funderar på att hälla upp en kopp te till. Igår var det en rolig match :) lite spänt i sista perioden men det var lugnt, djurgårn vann med 2-1. Inte de bästa resultatet men de vann och det är ju huvudsaken ;) ! Dessutom var de jag lucas och hans vänner sedan ett gäng nedanför oss som hördes mer än klacken, fyfan vad kul det var ! Vi typ utmanade klacken, haha :D ! Snacka om att jag inte kunde snacka efter det. Men kom ju hem lite sent igår så att imorse var jag rätt död och första lektionen var gympa och vi hade orgentering, fyfan ;P haha men det gick fint ändå, klara alla kontroller på den tiden vi hade på en relavift halvsvår bana. Imorgon har vi orgenteringsdag så vi ska bara åka till rudan och köra en orgenterings bana, de finns fyra olika svårhets grader och när vi är klara med orienteringen är de bara att åka hem, slut för dagen :) fett skönt, annars slutar vi fyra - halv fem på torsdagar ;P ! Jag är rätt glad :) men nej nu ska jag hämta mer te, puss <33.

 
my outfit this fine wednesday:
leggings
vit tunika
svart kofta
vit/blommig scarf
brun skinnjacka (ny !)
svarta låga stövlar


xoxo gina s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0