footloose

Hejsan, idag vaknade jag upp hos lucas, skulle egentligen träffa johanna men både min och hennes planering sprack ;P så jag åkte ner till nynäs med lucas och hans kusin oscar och bowlade, och jag förlorade :( gick inte alls bra. Haha, märktes att de var typ 100 år sedan sist. Efter bowlingen kom jag hem åt lite middag fixade mig och åkte ner till ishallen och tittade på lucas match, men alla mina syskon, min lillasysters 3 kompisar, cassandra, emma och bella och min storebrors flickvän emma. Så de var skojs :) plus att två polare till david kom förvbi och tittade på andra period.
Nej men imorgon då, ingen barnvakt. Skulle egentligen vara de men fick sms för en timme sen kanske och då stod de att jag inte behövdes. Så de är lugnt för min del :) men imorgon ska jag iaf träffa johanna :) vi måste ! Fan, så här kan vi inte hålla på ;P vi måste uppdatera oss sins emellan ;) haha. Jadu, nu ska jag se på footloose med storasyster Natalie. God natt <3

xoxo ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0