everyone is a colour

God kväll, haft en bra skoldag?
För det har ändå jag haft denna låååånga torsdag :) för idag fick jag reda på att jag inte har några lektioner imogron är alltså då ledig, hur skönt som helst jue ! Så ja de har i princip hållt mitt humör uppe, förutom Therese och Alexzandra såklart, sjukt roliga flickor ;) !
Så nu snart tänkte jag sätta på en film :) sedan vid ungefär nio är de ju heros, så efter heroes är jag nog rätt trött och ska gå och lägga mig och sooooova :) ! Sedan tänkte jag gå upp till simhallen efter frukosten :) träna liksom. Sedan hade tänkt att åka ner till nynäs för att titta om jag kan få helg jobb, prao och fika på ett café ;) behöver bara någon person som kan följa med mig :) !?
nej, nu ska jag leta upp den där filmen jag tänkte se :)



puss på er ! / Sanchez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0