snö snö och mera snö

Men inte skadar det mig :) jag tycker att de är mysigt med snö. Bara att de håller över julen, det är nästan viktigast :).
Helgen har varit bra, började jätte bra på fredagen med middag hemma hos mormor och morfar och sedan avslutade de med fika och poker ;) första omgången hängde jag inte med så bra men andra omgången vann jag :D !
Lördagen vaknade rätt tidigt för att de var så ljust och fint ute så vi han typ kliva upp och äta frukost sedan hade mamma bestämt att gå runt ringvägen med mormor och morfar så jag tyckte det lät jätte mysigt så jag tvingade med mig lucas och åkte med dom :)



 

 



Efter vandringen så åkte vi en liten extra sväng och tittade runt lite, sedan när vi kom hem så var jag tvungen att fixa lite hemma. Sedan duschade jag och gjorde mig lite lördags snygg, lagom till middagen också :) så åt vi lite god mat. Efter maten vart de mys med film och lite godis och chips.
Söndagen är väl som alla söndag, bara ligger och slappar hemma :) och nu när kvällen kommer inser man att man borde ha gjort någe under dagen ändå, imorgon är det ju måndag - alltså skola.

\ xoxo ginah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0