skolan och skäris

Hej på er, allt väl ? :)
Allt är i alla fall bra med mig, jag började morgonen med bad på gympan. Härligt :) har inte haft tid eller speicellt med ork att ta mig upp till simhallen i ösmo på sistonde (buuuh på mig) men i alla fall, vi simmade på gympan dåra :) sedan efter gympa och lunch så var de bara två lektioner kvar. Så vi slutade vid ett halv två. Då åkte vi in till skärholmen centrum, för natta hade fått 500kr presentkort på Åhléns och mormor jobbar just där i skärholmen och mickis praoar där. Så vi tänkte varför inte, så var vi där kanske i två timmar lite till. Inte så länge iaf. Sedan kom vi hem och åt lite mat. Sen har jag inte gjort någe speciellt men nu ska jag se på film med mickis och bella, puss på er !
/ ginah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0