plugg plugg och åter igen plugg.

Ja, så är det för min del och kommer nog se ut så de närmsta veckorna. Rätt otroligt men sant. Jag har prov imorgon i arbetsmiljö och säkerhet, sedan har jag prov i små företagande på måndag, på tisdag har jag prov i turism och sedan veckan efter de på tisdag har vi matte prov. Så de är ett prov denna vecka två nästa vecka och veckan efter det är de ett prov, samanlagt 4 prov på 3 veckor. Låter inte så dödligt egentligen, men för min del så är det de. Jag har knappt tid med mig själv längre. Jag tränar träffar min pojkvän plus hjälper till och har mig hemma och försöker klämma in mina vänner samtidigt som jag behöver och vill skaffa ett kvälls och helg jobb och ska plugga på det, fast ändå. Det finns de som har värre, så jag ska väl inte klaga.

Det var helt rätt att Obama vann president-valet. Inte bara för att han är svart, eller är det just för att han är det? Jag vet inte, men jag har en känsla om att han verkligen kan ändra på världen. Göra skillnad. Jag hejar på dig Obama !
Just nu faktiskt sitter vi och leter upp massa info om valet och vad han har sagt efteråt när han nu vart vald till president. Rätt intressant, jag är inte så jätte insatt men kan ju alltid bli lite grann :)

\ xoxo gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0