GRATTIS PAPPA <33 !

På farsdag och på din födelsedag !
Helgen har varit underbar och har inte haft en sådan bra helg på länge. De började med i fredags när jag var med johanna efter skolan. Vi åkte in till stan för att johanna skulle göra en ansiktsbehandling och tanken var att vi skulle på bio efteråt med lucas och hans vänner men johanna kom inte lite sent och de drog ut på tiden så att vi hann inte komma iväg för att hinna komma in på bion. Så jag och johanna gick runt på stan och kollade runt istället. Vi hittade ett par skitsnygga stövlar som var både varma och till bra pris, både jag och johanna vart döökära i dom och vi bara måste ha dom tänkte vi :) ! Och johanna den lyckoosten hade kvar pengar från sitt studiebidrag så hon köpte skorna och jag lovar dig att jag kommer köpa sådana också .. om de inte tar slut så klart. Men de är något man hoppas på att de inte gör ;P (a) ! Efter lite småkikade i affärer och johanna gjorde sitt sko köp så åkte vi hem till käraste ösmo och åt en pizza på pindos ;) haha. Efter pizzan skilldes våra vägar, jag skulle hem för att träffa lucas och johanna skulle hem och mysa med sin familj. Men vi hade a great time, och de var allt för länge sen vi bara umgicks. Måste ske snart igen och oftare <33

När jag kom hem och hade slagit ner mig i soffan med lucas så varade de mysiga inte länge till, våran käre vän kim såg till att musiken dunkade på högt och ja, alla började dansa. Mamma ringde dit min moster och morbror som hade kommit upp till stockholm över helgen från göteborg för att fira david,natta och pappa. Även för att bara träffas, för de händer ju inte så ofta. Men så i alla fall, de sov hos mormor och morfar så de drog med morfar ner till oss också, mormor fick vara hemma, hon hade tydligen somnat så de lät henne sova vidare :)
Så när de väl började droppa in, allt mer öl och annat inblandat slutade de faktistk med att precis alla stod upp och dansa. De skönaste var nog min morfar på 68 år stod och dansade till rihanna - sos. hahaha, vilken syn govänner :) men kanske har sagt de förr, men min familj är lite på snudd till galna ;)
De höll på och dansade och hade sig ett bra tag, så vaknade kanske vid 10-11 på morgonen. Och då var de bara att äta frukost sedan bara sätta igång och städa så att de skulle vara snyggt och fint tills alla gäster skulle komma. De flesta kom vid 2 tiden som vi hade bestämt, någon droppade inte lite senare. Alla hade jätte trevligt och vi fick massa fika och massa god mat så de var ett plus, haha. På kvällen vart de lite musik igen, men alla var dock lite trötta den kvällen så de vart inte såå mycket till dans. Mest chill med musik, men sånt är kul också :)

Idag då, väcktes vid åtta tiden för att gå upp och gratta min gammle far på hans födelsedag och på farsdag. Men jag var så trött, somnade inte för än kanske vid 2 igårnatt så jag gick upp efter sång och öppnanden ut av presenter. Sov kanske till 11 för sedan kom lucas upp och väckte mig, han hade inte så lätt att somna om efter gått upp. Men de var väl lika bra, hade lite att plugga till imorgon, prov i små företagande är inget att leka med. Så hoppas på att de går bra då. Så jag pluggade kanske i en timme eller så sedan var de middag och efter middagen gick jag mamma, pappa och natta upp till mormor och morfar på en fika. När jag sedan kom hem var de dags att plugga lite till, men de gick en bra film på 3;an så jag läste under reklamen ;) men de funkar de med. Nej, nu har jag skrivigt allderes för mycket och för länge. Fast än jag har sovmorgon imorgon är de ändå lite trögt att komma upp om man lägger sig senare än 11 så, God natt !

\ - xoxo gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0