GRATTIS NATALIE OCH FARBROR ANTONIO <33 !

15 november 2008
Natalie fyller 18
år, grattis till den stora dagen !
Farbror Antonio fyller 51 år, grattis !



Dagen har varit rätt lugn. Eftersom Natalie firades förra helgen med släkten så firade hennes vänner henne denna helgen och dom kom aldrig hit, utan de gick ut. Farbror Toni har vi grattat med lite fika och sånt med dom som var hemma :) sen har några ringt och grattat dem båda så klart.
Jag sov hos Lucas inatt så jag var aldrig med på morgonen och gratta, utan när jag kom hem var mamma & pappa ute med hunden och Toni var inne och duscha, mickis kom hem strax efter jag hade duschat och sånt.
Lucas åkte på träning imorse när jag då åkte hem och så ringde han mig efteråt och då undrade han om jag ville följa med hem till några vänner till hans familj på middag, och jag tänkte varför inte :) så just nu har jag bara ätit litegrann sådär för jag åt frukost/Lunch vid sådär 11-12 så sedan har jag bara fikat lite och nu åt jag lite soppa och någon macka och massa italienska delikatesser som min farbror kom med från italien, mums :)! Jag åt lite hemma delvis för att de var så gott och delvis för att jag inte ska vara vrålhungrig sedan när jag kommer iväg. Lucas och hans föräldrar och de syskon som skulle med kommer förbi och hämtar mig men de är inte för än senare, och senare är jag säkert hungrig igen ;)

Juste,
var ju ledig i fredags. Har två lektioner på fredagar och båda vart inställda för ena läraren var på älvsjömässan och andra läraren skulle göra något med 2:orna. Så de känns lite som om det är söndag idag efter som jag fick en dag extra, men de är skönt :) Så på fredagen sov jag ut lite och tog de mest lugnt tills lucas hade slutat skolan, sedan åkte jag med han och hans syskon plus hans mamma in till haninge. Lucas behövde nya byxor även hans syskon plus att de köpte lite annat också. Sedan åkte vi hem till honom då och sov där. Resten vet ni.

Snacka om att man längtar till jullovet :) inte långt kvar nu ..
just de, jag måste verkligen ner till nynäs och skaffa jobb. Jag har sagt de ända sedan jag började skolan nu, och bara för de så när jag väl kommit dit ner kommer de säkert inte ha plats för mig där, skulle vara så typiskt.
Denna vecka ska jag köra ordentligt med träningen också, har varit så dålig med de den här veckan och även förra. Usch, skärpning !

du hör mer från mig nästa gång / gina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0