god kväll

Hade prov i arbetsmiljö och säkerhet idag och det gick faktiskt rätt bra tror jag :) och den oändligt långa torsdagen kändes inte så lång när man fick två och en halvtimmes rast mellan. Har haft tre lektioner idag men ändå slutat fyra och de är för den där sista lektionen uppe på fredrika som är jobbigast. Bild i två och en halvtimme, yey. Men nästa termin så har vi ingen estetisktval plus att två andra lektioner försvinner :) så de är chill, nästa termin alltså. Härligt.

Imorgon lär vi nog bara ha en lektion :) så de kan man inte klaga på. Efter skolan ska jag ner till nynäs beroende på om jag har bara en lektion imorgon eller inte, men iaf om jag ska ner till nynäs ska jag kolla jobb och prao. Annars slutar jag kvart i ett och då ska jag nog vänta på johanna i haninge så ska vi in till stan sen när hon slutat :) vilket fall som helst ska jag iaf träffa johanna efter skolan ;) hade bra vänner / ginah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0