fredag, vad mer behövs sägas ;) ?!

Hej gott folk :) ! Allt är bra med mig och jag hoppas att de är det med er också ;) !
Fredag vare ja, :) alltid kul med fredagar. Dagen hittills har sett finfin ut ;) sovmorgon, lektion och på det god lunch (idag igen) :) nu har vi rast till kvart i (?) sedan är det tack och hej. Och då tänkte jag åkte raka vägen ner till nynäshamn för att kika efter jobb och möjligtvis prao :) önska mig lycka till, hihi. Lär behövas, efter som jag behöver verkligen pengar har jag fått reda på denna vecka. Jo för jag har fått en väldigt speciell födelsedagspresent ska de vara utan av mig pojk. Men han var bara tvuuungen att berätta nu :) haha sötnos där. Men i alla fall, de får bli en liten överaskning för er som inte vet.

Igår hade jag en utav de mysigaste torsdags kvällarna på länge. Först fick jag sluta lite tidigare så jag kom hem med tåget tidigare än vad jag brukar, så då åt jag och efter maten gick jag rakavägen hem till Johanna, och där var även söta lilla martina :) och självklart johannas trevliga föräldrar, kom faktiskt mitt upp i maten (bra timeing) men de verkade lugt :) de är så kul och avslappnat där. Haha, de är nästan som att vara hemma :)
Vad gjorde vi då? Ja, vad brukar tjejor göra .. Sitta och prata såklart :) ! Sedan kom de inte lite hockey där också, men vi hade mysigt i alla fall. Sedan så följde de med mig en bra bit på vägen hem, mer än de tänkt tror jag. Men vi hade nog lite svårt att sluta prata, och martina tyckte det var så kul att springa omkring med Celma, haha :) !

Ikväll då, ska jag se på hockeymatch. Sedan får jag se vad som händer efteråt, har lite alternativ men är inte säkert på vilket :) på lördagkväll vet jag i alla fall att jag ska vara med johanna och martina, säkert fler. Singstarkväll tror jag de skulle bli :) ?! Låter skoj vilket som :) !

Nej, ska inte tråka ut dig mer med mina intressanta dagar. Ha en underbar helg, jag ska i alla fall ha de ;D !



/ ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0