Eros Ramazzutti och första advent

God kväll i stugan !
Är de fler än jag som sitter och bara myser idag? Till de mysiga ljuset ljustakarna ger i fönstren och tända ljus på bordet. Och i mitt fall till de lyssnar på Eros Ramazzutti. Sjukt mysigt !
Mamma och pappa började pynta redan igår och idag har vi gjort en del små shysteringar, plus att jag har pyntat och gjort fint i mitt rum :) ! Är jätte nöjd och känner verkligen att nu är julen här, julen börjar med första advent för mig. Och fortsätter tills man tar ner allt julpynt, och jag bara älskar det ! Mörkret som lys upp av ljusstakar ovs, med skön musik och pepperkakor. Mmm :).
Helgen har varit riktigt bra även om inte allt blev som man tänkt :) men jag har varit med sara och shoppat lite. Myst hemma och så :). Grattade min morbror Tony igår, fast fyller egentligen år idag, Grattis Tony !
Egentligen skulle jag gått hem till johanna efter jag varit och grattat min morbror, men när jag kom hem och ringde johanna så skulle alla hem för att de hade match tidigt idag. Men men, finns fler tillfällen. Nej, nu ska jag duscha sedan ska jag fortsätta myyyysa :) puss & kram <3 / gina



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0