då var det söndag igen.

Hur har lovet sett ut då?
Helt okej faktiskt, har inte riktigt hunnit med allt som jag hade tänkt eller velat. Men de gör man ju aldrig ändå så :)

Igår var jag lucas och kim på hockey match på hovet. Skit dålig match, och jag börjar bli less på att se att de inte ens kör deras bästa. Aja, efter matchen så åkte vi då hem och när vi kom hem fick vi lite god mat och sedan fixade jag till mig lite för vi skulle ner till nynäs, trodde att de var fest men björn ångrade sig om att ha fest så ja. Iaf, vi hade rätt kul ändå :) vi mötte upp några andra och var ute lite sedan åkte vi hem med de sista tåget som kommer in kvart över 1. Sen mer om de finns inte så mycket att skriva om. Vaknade sedan idag då vid ungefär halv 11. Har typ inte gjort något under hela dagen annat än slappa och ätit massor ut av skit. När de började skymma så gick jag mamma och min storasyster upp till ösmo kyrka till minneslunden och tände två ljus. Sedan gick vi och tittade runt på alla andra fina gravplatser och mös i höst skymmningen.



Förrsten, vet ni vad jag har bestämt. Jag ska ha ett godis löfte till julafton. Och inte bara godis, utan allt sött och fettigt. Mitt godis ska bli frukt och grönsaker från och med imorgon. Och med detta så ska jag träna minst 3 dagar i veckan. Önska mig lycka till. / g sanchez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0