då var det fredag igen

Hej hej :) har ni haft en bra dag ? Det har i alla fall jag :) de har varit lite kyligt men soligt väder och en skön dag i skolan. Perfekt fredag faktiskt. Direkt när skolan slutade följde jag med Therese upp till centrum så tog ett tåg senare men jag var ju hemma tidigt i alla fall. Sedan när jag kom hem har jag fikat och pratat lite med mamma lilla, vid ungefär kvart över 3 gick jag och mötte Maja en snabbis vid tåget för att egentligen skulle hon köpa två limpor åt mamma och pappa med de vart inget av de så jag fick gå och hämta pengarna istället. Så är det med det :) men ikväll då, ska jag faktiskt ha en liten mysig familje kväll hos mormor och morfar, de ska bjuda på mat och så :) blir alltid mysigt.
Ska träffa lucas senare också, så de blir en lugn men ändå en rolig kväll :). Förrsten, har hört att de ska typ bli massa snö under natten :) hoppas på att de blir så ! Jag gillar snö, de tillhör julen liksom :) kommer in stämmning och sånt, åååh så mysigt. Vill ha jullov redan nu ;P !

\\ gina sanchez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0