-

vänner, vi alla har dem.
men de vänner som man har kännt så länge,
känns plötsligt så långt bort.
känns som om man inte känner de på samma sätt längre.
man ses inte lika ofta längre.
är jag misslyckad som en vän, eller är detta något som har hänt,
inget man har gjort.
vänner har alltid betydd mycket för mig,
de är de som har varit där och skrattat med mig,
varit mitt stöd i livet, de är inget jag vill gå miste om.
men ändå gör jag fel.
försöker jag för mycket ?
eller jag kanske försöker för lite.

jag vill göra skillnad, jag vill vara en bra vän som man gärna delar sina hemligheter med, sin glädje och sorg. jag ska försöka, och jag vill lyckas. men vet inte riktigt hur, eller vet jag men jag har annat som står ivägen ?
jag är förvirrad, jag vill ha vännerna vid min sida, vill känna att de är här för mig. förlåt mig, och låt mig vara en vän som jag verkligen är. / gina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0