vilken helg alltså !

Först detta som hände ifredag med lucas och dom, och i lördags var jag på fest hos malin som vart grymt rolig fest ! Verkligen, först var vi bara några tjejer där och åt, jätte god mat och jääätte god efterrätt ! Sedan när det börja drälla in mer folk började drickandet också, och det vart roligare och roligare, kom typ folk mer och mer kändes det som. Sedan kom hennes föräldrar hem lite tidigare än planerat, men det var lugnt för malin som tur är :) men det var jätte kul så länge det varade ! Sedan idag när jag vaknade så sken solen och det var toppen väder, så jag hängde ute i trädgården med mamma pappa och natta, och senare ikväll ska vi på middag hos min farbror :) det blir nog mysigt :) ! puwsss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0