onsdag

Idag gjorde jag noprovet, det kändes rätt bra :) imorgon är det hemkunskapen religionen har jag kommit en bit på och vi har lektion imorgon. Så det blir nog bra, får inte glömma bort svenska grejen bara. Idag efter gymnastiken ringde jag efter en interljuv till mitt sommarjobb erbjudande, har ringt sen i måndags och han har aldrig varit där när jag har ring, och han var inte där när jag ringde efter gympan vid ungefär 2, sedan ringde jag när jag var på väg hem, 20 över 3 ungefär då svarade han ! ÄNTLIGEN, så jag ska ner idag kl 6 på interljuv. Lite nervös men jag får tuffa till mig och intala mig att det går bra. Det var allt, tjaaarå :) !


Kommentarer
Postat av: johanna

Gina ska bli rik ;D

2008-05-21 @ 21:19:26
URL: http://j0hannalarsson.blogg.se
Postat av: ginah

haha, jo det borde vara min tur nu (a)

2008-05-24 @ 13:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0