nu så !

Igår (tisdag) var det min och lucas 1-årsdag :) ! Vi var hemma hos mig och mös lite, :) han gillade min present som jag köpte, hugo boss perfym, någon ny som går på reklam, blå, jag visste att han hade sagt att han ville ha den och det funkade jätte bra ! Ut av honom fick jag två små buketter med rosor och ett sött kort som han hade skrivigt "jag älskar dig gina" ( han skriver så gulligt ) och det bästa av allt, ett års kort till simhallen, inträde till både gym och själva simhallen ! Inte så att han tycker att jag är fet eller så, men jag hade nämnt att jag ville ha det så han la det på minnet som jag vart glad över att han gjorde, så nu ska jag kolla upp tiderna simhallen har öppet, sedan ska jag lägga upp allt och börja träna både i gymmet och i simhallen. Så nu jävlar ska jag bli "fit"  !! ;)
Nu är det inte häller så mycket kvar i skolan, vi har en skolvecka till sedan så har vi måbra vecka och då är allt plugg slut eftersom då sätts betygen ! Efter måbra veckan kommer en halv vecka, onsdag vi ungefär ett slutar vi för att gå hem för att kunna göra oss i ordning för våran avslutningsfest/bal. Och det är den 4 juni, den 5 juni är vi lediga för att få vila ut efter balen, 6 juni sveriges nationaldag, alla är lediga. Lördag, söndag, måndag och skolavslutning närmare bestämt 10 juni ! Hur lite som helst kvar ! Dags att köra slut spurten ! Fast jag har inte köpt någon klänning till balen :S haha, fast jag vet en klänning jag vill ha. Måste köpa den, känns som om den inte kommer att finnas annars .. aja. Jag är i alla fall på väldigt bra humör  ;D ! Juste, skolavslutningsklänning måste man ju ha också när man går ut nian och grejer ! Fyfan vad tiden går, men men måste plugga nu. Puss och kram vi syns på stan !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lät som ni två hade en fin dag tillsammans :)

2008-05-14 @ 22:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0