måååååndag

Idag var hela klassen nere på alhagen, där fick vi dela in oss i grupper och dela upp oss över alhagen och sedan göra massa prover. Det var väl sådär halv kul, men det var asnajs väder så det får ett + i kanten för det ;) fast jag borde ha tagit på min shorts, eller inte jeans iaf. Vart hur varmt som helst ! Så självklart när man är ute på en liten "utflykt" så äter man alltid korv med bröd, som jag hatar ska ni veta mina vänner. Alltså jag äter det inte. Men som tur är har vi två andra i klassen som inte äter griskött så de fick kycklingkorv så jag snodde några sånna ;) Efter alhagen så följde jag med hem till johanna, vi satt och åt någon typ tårta som hennes bror hade bakat, jätte god ! Och självklart löööka vi data, haha ;) johanna visade hennes söta avslutningsklänning, verkligen jätte söööt ! Och då vart jag sugen på att leta efter en jag själv, så jag kollade in nelly.com och där hittade jag en som var rätt så söt och så gick jag in på zoovillage.com och där hittade jag en supersöt klänning ! Alltså jag bara måste ha den ! Så söt var den ;) och jag är inte mycket för klänningar men jag fastnade för den :) ! Så jag hoppas att mina föräldrar kan bestämma sig nu, alltså att jag ska få den. ( håller tummarna för det ) Och till balen ska jag ha min klänning som jag hade när jag var på bröllopp, alltså jag har inte hittat någon annan klänning direkt så det är liksom ingen idé, den får duga helt enkelt ;) ! Så nu är det bara skor, lite smycken och någon liten väska och sprit, sedan är jag 100% laddad att gå ut nian ! <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0