lyckad helg !

Först på lördagmorgon så vaknar man med min käraste bredvid mig och så gosar vi lite tills vi orkar gå upp. Efter frukosten så är vi ute och bara är i solen, sedan lärde lucas mig att skjuta slagskott ;D haha. Jag var jätte duktig (a) ! Sedan vid ungefär halv två, så gick vi in och duscha för att senare åka in till ösmo för att ta buss till vh, vidare in till stan. Vi tittade på "what happens is Vegas" tror jag att den heter, men vi var inne rätt tidigt gemfört med när bion började så vi gick runt och tittade massa och jag lite halft tvingade lucas att prova kläder som jag tycker är asfint på honom men han är för osäker men sedan så höll han med om att kläderna inte var så tokiga i alla fall :) ! Så efter ett tag vart vi riktigt hungriga så vi gick till Mcdonalds (a) så tiden gick och efter ett tag så var det inte så lång tid kvar så vi tog en kaffe på cofe house tills det var insläpp så köpte vi godis och sedan gick in ;) ! Filmen var toppen, så det är ett tips att se den, båda vi gillade den ! Så det är inte bara en tjejfilm, den är kul och lagom med kärlek och bra skådespelare ! Sedan så när vi kom hem så satt min familj ute, de hade ätit middag sedan var davids två polare där också, så vi stannade ute med dom. Sedan gick vi och la oss vid 12-1 någongång.
Söndag så hann vi i princip vakna och sitta framför tv,n ett tag innan vi åkte ut till lucas och var där hela dagen och senare vid ungefär halv åtta, åtta så kom jag hem :)
tisdag är det våran 1-årsdag ( lite tjatigt kanske ) och då ska han få present ut av mig, lite töntigt kanske men hoppas att han kommer att gilla det. Men det jag skulle komma till är att jag är sjuktnyfiken på vad han ska ge mig

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0