lång dag

Onsdagar är jobbiga, speciellt när man är trött och ska ha prov. Men dagen var annars helt okej :)  !
Emelie och sara är sams igen, puh, det känns underbart skönt :) allt börjar kännas lite lättare nu, nästan allt iaf. Det är fortfarande lite jobbigt med läxorna, det känns för mycket och för lite tid. Jag måste nog lägga min tidigare ikväll tror jag allt, imorgon hade jag tänkt att plugga en del .. men fredag hade jag tänkt att leta klänning till avslutningsfesten. På lördag ska jag och lucas fira våran 1-årsdag ! Fast den egentligen är på tisdag, men nästa helg måste jag vara barnvakt så vi tar det denna helg. Men vi har lite problem med vad vi ska hitta på att göra .. hm, funderar. Det ska iaf bli en väldigt mysig helg ;) !                

kisses and hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0