kan inte allt detta bara ta slut nu?

Arg, ledsen, besviken, finner inga bättre ord för detta just nu. Vi alla sitter bakom våra datorer och inte gör något, pratar. Lättare att skriva .. men löser faktiskt ingenting. Jag känner att hon verkar vilja säga upp våran vänskap eller något, inte bara ut av denna sak, utan det har varit flera detta år. Det har aldrig varit riktigt bra, det har alltid hänt något. Eller har jag alltid gjort något fel, för det är så det känns. Jag sitter inte och tycker synd om mig själv nu, för när jag tänker efter så är det inte jag som har gjort något speciellt egentligen för att hon skulle ha blivigt så arg på mig. Och all denna skitsnack även om vi kallar varandra vänner, så har det kommit fram en del nu, är det verkligen såhär det ska bli? Är det här verkligen den personen jag trodde jag kände, fast nu visar det sig hur man egentligen är .. hoppas inte det. Visst, alla förändras. Men det här är som om det inte är samma person längre. Eller är det kanske jag som har förändras så pass att vi inte passar ihop längre .. vad det än är har jag ingen lust att komma fram och säga förlåt för något jag knappt vet vad egentligen är fel gemfört med det som hon faktiskt har gjort emot mig. Ska jag vara den vän jag alltid varit, eller ska jag stå på mig mera? Överdriver jag? Tycker jag synd om mig själv? Tyck vad ni vill, men jag skriver bara som jag känner just nu. Att detta måste ta slut, och jag vill inte vara den som tar första steget efter som jag sa min sak, sedan la hon på .. hon menar jag inget agg emot egentligen, men det var något missförstånd som gjorde allt helt fel, helt åt helvete fel. Överdrivet fel .. dags att börja bete sig som en vuxen, eller iaf mogen person. Gäller inte bara en person, utan oss alla faktiskt .. tänk efter innan du bestämt dig för något du inte egentligen vet, ta reda på det först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0