hemskt

Igår (fredag) åkte jag hem till Lucas efter skolan, skulle vara barnvakt han och jag. Sedan skulle tre kompisar till Lucas komma, och då skulle han hämta dem vid bussen med fyrhjulingen, om vi säger såhär så kan de inte ha mer otur .. han mådde skit ut av de som hände och jag gjorde allt för att stötta honom, hatar att se honom må sådär, det är tillräckligt mycket annars, läxor osv .. och nu det här. Men jag tror att allt blir bra ändå, just nu är han med två ut av dom som var med igår och snackar lite om det, jag tror det är bra för dom alla .. sedan ska de nog till ösmomarknaden. Jag själv sitter iaf och fixar mina nagar så att de ska se fräscha ut till ikväll, ska på fest ;) hihi, men iaf sedan ska jag väl typ platta håret och sminka min lite sedan ska jag ringa Lucas och kanske gå till ösmomarknaden och se efter lite. Men nu ska jag återgå till mitt fixande, puesss <33
(förresten, titta på mitt fredags inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0