helgen

Lördag-söndag var jag barnvakt åt mina tre småkusiner, emilia, oskar och sebastian. Emilia är yngst och den som höll en trött. Annars var allt helt okej, eller sebastian ( den älsta ) målade på väggen, när vet vi inte :S och med en sprit penna. Haha, det är lite komiskt ändå, men inte om jag skriver det. Men så iaf, idag ( måndag ) var vi lediga, så jag sov hemma hos lucas inatt. Men idag var jag tvungen att plugga, jag har gjort klart teknikhhistora och drog arbetet, nu är det bara religions arbetet och svenskan som ska lämnas in på fredag. Sedan har jag no prov att plugga till på onsdag och hemkunskaps läxa till torsdag. Sista spurten, hur skönt som helst ! Men, jag tror att vi skulle på en liten klass resa onsdag torsdag så jag vet inte hur det blir med hemkunskapen, men vi skulle iaf göra no provet innan vi skulle iväg tror jag, hur det nu blir vill säga :) haha. Hoppas vi åker ändå, låter kul. Men ändå känner jag att jag behöver den här veckan för sista spurten, men men :) nu ska jag inte vara en sådan nörd. Jag håller på med mitt tränings shema också, så detta ska bli bra.    puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0