fredag

Idag när jag vaknade regnade det ute, och idag var det skoljoggen. Vart inte sådär jätte taggad på att springa 7,3 km när det regnar. Men regnet skulle avta så fick se på det poestivt. Men när man kom till skolan och uppvärmningen skulle börja kom det större regndroppar, kul. Men så iaf när starten väl kom så regnade det fortfarande, jag sprang med emma och hennes syster till en början sedan sprang emma ifrån mig så jag sprang för mig själv istället. Jag sprang inte sådär jätte långt innan jag stannade första gången, men jag stannade aldrig helt jag gick på ändå i bra takt och joggade lite då och då när jag hade samlat krafter. Så mot slutet sprang jag sista biten och ökade på lite till målet. Jag kom på 111;e plats, hahaha. Visst är man duktig och då hade regnet slutat när allt springande var klart :) ! Men jag tycker väl att det är okej, alltså jag är inte nöjd men jag har aldrig varit för att springa ändå :) Efter skoljoggen gick jag till ica sedan raka vägen hem till duschen och tog slut på varmvattnet, jag frös så himmla mycket ! Jag satt på mig till och med långkalsånger under mina mjukisbyxor. Nu är jag varm, men det tog lite tid, men men. Sedan efter det tittade jag och mina vänner på bolltuneringen mellan lärarna och 9b, och gissa vad, lärarna vann ! HAHA, fett kul. Men så sen så gick vi hem till johanna och käkade lite och pluggade lite grann, senare gick vi hem till emma för johanna och martina skulle hjälpa emma att plugga så nu sitter jag här och berättar om min otroligt ointressanta dag och nu ska jag gå hem och äta så jävla god mat, italienskt plock mat ! Måste fan ta bild, lägger in om jag kommer ihåg ;) ! 

Puss & kram




image13image14


ser det inte sjukt smarrit ut ;) ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0