torsdag

idag har det varit lite sisådär, johanna var ledig för att hon gjorde ett gymnasie besök och martina var i fjällen. Annars var allt som vanligt tycker jag. Men jag ska ge ett löfte till mig själv, att sluta vara så orolig för lucas, jag vet att han älskar mig, även om det är rätt otroligt så gör han det. Så den lilla insidenten i måndags behöver jag inte bry mig om när det gäller lucas, men för hennes del så .. ja. det är svårt att bara glömma sådär, men det kommer väl någon dag när jag slutar tänka på det när jag ser henne. sedan nu hade hon sagt att en puss har ingen dött ut av .. ååkej ?! Ajaa, jag orkar inte skriva om det mer,
men alltså efter det här som har hänt har jag blivigt mer rädd än någonsin att han ska tröttna på mig .. inte för att jag tror att han hellre vill ha henne, men jag vet inte. Det är som en klump som fall imellan och kleta sig fast på ett obehagligt sätt. Men jag ska tänka mig för, inte gnälla och retas och sådant onödigt.
för jag älskar verkligen lucas, han betyder så obeskrivligt mycket för mig, jag kommer alltid tillhöra honom mer eller mindre. 

 Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0