sovigt ut & ätit för mycket

Inatt sov jag hos lucas, vi vaknade rätt sent och hade verkligen sovigt ut. Det var skönt att vakna utan att behöva känna att man inte har sovit klart. Jag har verkligen ätit för mycket och tränat för lite ( eller inget alls ) detta lov. Helt sjukt, om det inte är massor ut av godis så är det mycket mat. Allt möjligt. Jag har ätit massa skit ända sedan i fredags, alltså jag kan inte komma på någon dag som jag har ätit någelunda nyttigt :S usch, mår nästan illa ut av bara tanken. Jag måste börja simma nu, måste skaffa något bra att kunna simma i sedan är det bara att hitta bra tider och bara köra igång. Jag har lovat mig själv att jag ska börja simma när simhallen öppnade, först var jag sjuk sedan så nu har jag inte haft tid, lite för läxor och lite för att jag inte kan säga nej till lucas speciellt. Jag ska verligen ändra på mig, jag kan inte hålla på såhär längre. Men sedan när jag har tränat upp mig ett tag så funderar jag på om jag ska börja i ösmosimsällskap, liksom bara för att kunna få lite träningspass och kanske börja tävla, sporta på riktigt alltså, men får se. Ska iaf träna på egenhand. haha, jag typ drömde om att jag började träna simning och fick fett fin kropp och allt inatt. Det var väl de som slog mig lite just igen, att jag saknar faktiskt att simma, men jag är segstartad. Men nu jävlar, ska allt bli bra :) !

image5
magen ska bort  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0