skolan

elevensval, engelska.
jag sitter i datasalen och gör ingenting för att jag inte orkar. Jag är så jävla skoltrött numera, jag vill ha högre betyg och anstränga mig mer. Men jag orkar inte. Jag känner att min tid inte räcker till, jag måste skärpa mig. Jag kan fan inte hålla på såhär mer. Jag har faktiskt en engelska uppsats att göra, så jag ska fan ta och göra något ut av tiden jag ändå är i skolan, jag ska plugga mycket i skolan så blir det mindre hemma.  Det kör vi på, asbra.
Nu har jag bestämt att jag ska köra på det :)
ååh, jag ska på bröllop nästa helg, måste köpa klänning. Alltså jag kommer säkert inte hitta någon som jag blir riktigt nöjd med och om jag gör det så är den säkert asdyr. Fan vad ja är negativ. Det måste också ändras. Jag måste komma igång och träna igen, jag tränade lite förut, sådär sprang i 45 min tre dagar i veckan, om jag börjar med det igen och sedan börjar köra lite i simmhallen, i gymmet också.  Eller alltså simma mer, men gymma lite också. Fan jag ska bli vältränad igen :) !

Får vi se hur det går för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0