sämsta lovet ever

hejsan, idag tänkte jag berätta lite om hur mitt sportlov har varit :)
först så hade vi läsvecka i skolan och hade redovisning på torsdagkvällen så då fick man vara ledig på fredagen, så mitt lov började där. Och på fredagen var jag med min pojkvän och sedan på lördagen så umgicks jag med några vänner :) sedan lördag till söndag till måndag sov jag hos min pojkvän, och på måndagen skulle han åka till fjällen ganska tidigt på morgonen sedan hade jag bestämt att jag skulle vara med johanna, men när jag var hemma och hörde av mig till henne så var hon på väg in till farsta med sin mor och hon skulle höra av sig senare, så jag var hemma hela dagen och tittade OC, jag kände mig ganska risig och hade ont i halsen. Sedan vart det kväll och Johanna ringde och berättade att hon nästan höll på glömma bort att hon hade träning senare på dagen och hade inte hunnit höra av sig till mig emellan, men det var lugnt. Men så undrade hon om jag ville ut med några, men jag tackade nej för att jag mådde inte så bra men jag lovade att höra av mig dagen efter, jag trodde att jag mådde sisådär för att jag hade sovit lite för lite och lite ont i halsen skadar ju inte. Nästa dag visar det sig att jag mår ännu sämmre, har skiiit ont i halsen och huvuderk rätt varm, säkert feber. Så då låg jag hemma resten ut av veckan för att jag var sjuk. Mamma ville att jag skulle till till vårdcentralen för att titta varför jag mådde så dåligt, för jag åt knappt för att min hals var så tjock. Så till slut gick vi iaf till vårdcentralen på fredagen och så visade det sig att jag troligtvist hade halsfluss, som visade sig stämma. Jag fick pencelin och starka verktabletter för halsen. Sedan fick jag fortfarande inte träffa någon förän jag ätit pencelin i tre dagar för då har jag slutat smitta. Jaaaaah, det var riktigt kul lov alltså, tur att det är bara tre veckor i skolan innan nästa lov, annars hade jag varit lite ledsen :) men nu idag har det annars inte hänt något speciellt, känder verkligen för att berätta detta :) tänka sig att man prickar in precis ett lov där man har tänkt att göra massor så blir man riktigt sjuk. Sånt är livet. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0