Måndag

Brölloppet var inte så illa iaf, förutom att mina små kusiner oskar och sebastian kunde inte låta bli att flamsa fram vid altaret, de var ring bärarna, och de kasta runt kudden med ringen på och skutta runt, oskar var nog värst. Men det var ändå inte så farligt :)  Det var segt ett bra tag, middagen. Sedan när det var fika började de vuxna flytta runt och prata mer och dricka mer, det vart lättare stämming alltså. Lite senare kom lucas :) redan efter en kvart så började vi få öl och smaka annat dricka, :) så då blev allt lite roligare. Efter en stund plockade de undan lite bort och brölloppsdansen var igång :) det var lite dött först, men efter en timme eller så, så dansade rätt mång, till och med lucas :) ! Sedan hade mickie serös snack hela kvällen, haha :) sköning alltså, synd att man träffar honom och hans familj så sällan bara, jag gillar dom.
Det var en resumé ut av brölloppet ungefär :)

Dagen efter var lite seg, men jag och lucas hade mysigt iaf, det har varit lite stelt på sistonde, det var som om vi tog igen allt och verkligen visade att vi älskar varandra och inget får komma i mellan. Det kändes skönt och verkligt, om man säger så. Det var liksom inte bara för att, utan det var för att det är så vi vill ha det och det är så det egentligen är. Så det kändes bra, efter allt.

I fredags slutade jag med min pencelin, så jag har känt mig lite risig efter det. Men det kanske bara är just nu, tills min kropp har vant sig att jag inte behöver medecinen, om man säger så. Eller så hjälpte pencelinen inte och jag vet inte vad som händer :) Så, det var allt jag hade att komma med för den här gången, hejjs <33 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0