hur fan kan man gör så ?!

Igår var min dag som vilken tisdag som helst. Men innan jag skulle gå efter skoldagen så pratade jag med min pojkvän och fick reda på en sak som jag nästan bara väntat på .. och som gjorde mig väldigt arg och ledsen. En annan tjej har hållt på med honom länge och jag har hatat det, men jag har inte brytt mig så mycket ändå för att jag vet att lucas inte gillar henne så plus så har hon kille. Men det stoppade tydligen inte henne. Hon gjorde något som gjorde mig så arg och ledsen att jag inte kan sluta tänka på det. Hon pussade honom, okej, det är värre om hon hade typ strulat. Men ändå, själva grejen ! Hur fffan kan man göra så ?! Just hon också ut av alla människor. Hon har sms;at rätt så mycket med Lucas den senaste tiden och skrivigt älsk och skit (?!) och så har hon gått ut ifrån sina lektioner för att hon vet att han hade rast. SÅ PATETISKT. Hängt på honom, kramat hela tiden. Och jag kanske låter löjlig, men det sårar en. Man håller bara inte på med en kille som är upptagen, speciellt inte om man är upptagen med någon annan häller. Iaf, efter skolan då när jag fick reda på det, så skulle jag åka in till stan för att köpa klänning till brölloppet som jag ska till i helgen, jag som älskar att shoppa och prova kläder och sånt, var helt deprimerad, jag kunde inte få ut synen ur huvudet när hon sträcker sig fram och pussar honom .. lite senare samma dag skulle jag dessutom titta på hockey med Lucas och hans pappa, stämmningen var på topp på hovet, men jag var fortfarande arg och ledsen. Helt knas i skallen. Jag ville explodera. Jag pratade med Lucas om att han skulle prata med henne, för hon kan inte gör sådär bara sådär, fan ! Ah, så hade han pratat med henne och frågat VARFÖR hon gjorde det, jo hon är KÄR i honom ?!?!?!? HALLÅE, du har kille ditt lilla äckel, plus att Lucas har mig ! Hon har sagt i början när jag och Lucas och jag vart tsm att hon gillade honom och hade gjort det ett tag .. borde inte det gå över, eller iaf ge upp när hon märker att vi inte direkt vill lämna varandra och dessutom skaffar hon sig egen kille som hon "äääälskar" så mycket. FAN, vad jag tycker synd om hennes kille. Lucas är tydligen inte hennes enda puss-offer. Men så idag när jag gick till skolan och sedan träffade Lucas så sa han att de hade kommit överens om att de bara ska vara vänner för det är det ända Lucas vill, hon hade självklart gått med på det ( fan, hon kan ju hålla på iaf ) och när han sa det så gjorde det mig inte dierkt gladare. Jag vet hur hon är, hon kommer inte direkt sluta sms;a 24/7, hänga och krama honom. Jag VET hur hon beter sig. Jag är fan inte blind eller dum heller för den delen. Jag försökte förklara för Lucas att det inte räcker, utan att han måste prata med henne så att hon fattar att hon inte kan hålla på hursom helst. Men då skrattar han bara åt mig .. SKRATTAR ! Hur fan kan han skratta när han själv blev skitarg ( Mycket argare än vad jag är nu, Mycket ) när en ut av hans kompisar pratade lite extra eller gav mig en knuff, små flirta, som Lucas tycker att han gör/gjorde. Och jag tyckte inte ens att han var så på, men när Lucas vart arg och ledsen inte fan skrattade jag, utan jag försökte prata med Lucas och säga att jag skulle försöka att tänka på att göra något själv och om det inte funka fick han prata med honom om det, för jag känner honom inte så mycket och det vore lite väl självgod att säga att han är kär i mig när jag själv knappt har reagerat, och be honom sluta hålla på när det var Lucas som vart drabbad. Men nu får jag inte ens prata med tjejen utan det skulle Lucas göra, HM. Lyckat det lär bli. Han kommer säkert inte ens prata allvar med henne, för det var ju inte någon big deal ( ?!?!? ) Så min dag i dag har varit helvete, Lucas skrattar åt mig för att jag överreagerar ( ? ) enligt honom och tjejen sitter och smilar emot mig som om jag inte vet någonting !! Om inte Lucas har pratat med henne ordentligt, då vet jag en uppgift jag har att göra.

Så, punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0