heeeeeeeeeeej !

Idag har jag varit med om världens kortase skoldag, :)  till en början så har jag legat hemma i halsfluss hela lovet, så jag var väldigt taggad att gå till skolan imorse, men min mor var inte lika glad över saken. Men så när man väl kommer till skolan redo och allt så är första lektionen inställd och lektionen efter det. Jaha, men då börjar jag 9.50 med syslöjd, okej. Lite senare under min håltimme möter jag några killar i klassen som säger att om vi går till våran no lärare så får vi jobba hemma istället. Då går jag, johanna och emma dit för att prata och allt är lugnt. Så då ser min skoldag ut såhär, slöjd, språk och sedan slutar sådär kl 12. Efter som vi har lunch då och efter lunchen så har vi no som vi fick jobba hemma med och efter det har vi klassråd men det kan vi inte ha för våran klassföreståndare var sjuk. Så när slöjden äääntligen börjar efter en oooändlig håltimme så har man slöjd och sitter och truddiluttar och gör det man ska, så när slöjden är slut så visar det sig att spanska läraren är sjuk, jaha. Då var det slut för idag då. Ursäkta, men nästa gång kan någon säga till så kan jag stanna hemma ifrån början :) ! Ja, sedan efter skolan (?) så går jag med johanna hem till henne, så ska vi plugga no som gick vääldrigt lyckat (yn). Vi lagar lunch och sedan ser vi på barnen i byllebyn, efter det ser vi att beck börjar :) ! Och då pluggar vi lite, väldigt lite innan beck börjar. Sedan tittar vi på beck, så efter beck så börjar Eva & Adam en halvtimme efter, då ska vi plugga den halvtimmen, ja eller hur. HAHA, jag och johanna gör negerbollar istället :) och sedan äter vi negerbollar och tittar på Eva & Adam ;) ! Efter allt detta börjar det bli dags för mig att gå hem för att äta middag. Så har min dag sett ut, hel sjuk ! Jag hoppas att det iaf blir lite fler lektioner imorgon, även om det är rätt skönt så behöver jag lektionerna just nu. Det var allt för idag. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0