Fredag

Idag var det bolltunering i skolan, vi kom trea ut av fyra klasser, haha men vi slod iaf A :D ! Det är typ huvudsaken för våran klass ;) ! Idag brast allt också, jag och lucas pratade säkert mer än en timme i telefon och redde ut allt skit med den här tjejisidenten och det. Sedan så nu har vi bådat lovat varandra att vara bättre emot varandra, för att vi älskar varandra och vi vill ha ett förhållande som funkar bra. Och det ska det göra nu, det har gjort det förut, men nu hamnade vi på lite djupt vatten, men vi klarar detta bra ändå. Tillsammans är vi oslagbara <33
Nu på kvällen ska jag till min mormor och morfar, för att min kusin och hennes föräldrar är där och de bor i göteborg, så vi ska dit och för "festa", ska på bröllop imorgon. Hejdå.

477573-3

p.s.  i love you  <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0