en vanlig vardag

idag är det torsdag och vi har koferansdag, det innebär att mitt lov har redan börjat. Jag har sett fram emot påsklovet för att det ska bli annorlunda än vad sportlovet blev. Och det har ju redan börjat rätt bra. Men just nu är jag rätt sur på mig själv. Jag och lucas hade lovat varandra att jag skulle sluta vara grinig och att han skulle sluta klanka ner på mig och hålla på. Men det hända iaf, det är löjlig alltså. Jag skulle skoja lite med honom, men han ville bara att jag skulle gå .. så då får jag såklart för mig att han tröttnat lite på mig och orkar knappt ens skoja med mig, som förut. Varför kan inget vara som förut ? Jag hatar mig själv, allt är mitt fel. Jag ställer alltid till det, han har rätt, jag är värdelös helt jävla bombad. Nu ska jag fan skärpa mig och sluta tönta mig. Jag orkar inte med allt tjafs och skit, då ska jag inte provicera fram det heller. Så, punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0