en liten resumé

Först i torsdagsnatt så redde jag ut allt som var mellan mig och johanna, så det kändes rätt så bra, men sedan fick jag reda ut en del men lucas på fredag morgon. Och allt verkade lösa sig och det känns bra, nu är det bara tiden som avgör hur det fungerar, men det ska nog gå bra nu :)

Fredageftermiddag var jag bjuden på påskmiddag hemma hos lucas, så det var där jag hamnade och spenderade även natten där. Lucas vän foppa var med honom på dagen och även på middagen och natten han med. På lördag morgon skulle lucas och foppa iväg till foppas släkt för att fira lite påsk så då åkte jag hem. När jag kom hem så löökade jag OC ett bra tag, tills mamma och pappa kom hem och började laga mat, så jag hjälpte till lite och sedan satt vi och åt en liten påskmiddag för familjen, typ. Det var jätte mysigt och trevligt och emot kvällen gick jag ut för att möta emma. Emma och jag pratade även vi om allt som hade hänt och löste det. Så det kändes bra, vi var säkert ute i kylan i kanske 2 timmar och bara pratade om allt. Efter det så gick vi hem till emma för att vi frös så mycket, det vart så att jag vart kvar till ungefär 1 på natten, sedan var jag lite tvungen att gå hem. Så jag pallra mig hemåt och sedan hamnade jag här.

För en månad sedan tvivlade jag på att det skulle hända någon posetift alls det här året, men nu har jag slutat tvivla. Nu vet jag att det inte kommer att bli så, allt verkar äntligen lösa sig. Och jag ska anstränga mig hårt för att inte förstöra något, för detta ska bli det bästa sista året ! Så är det bara, så är det och så ska det bli !

nu är klockan 02.32 och jag känner mig rätt trött så jag ska sova, <333 puss !

GLAD PÅSK !
image4

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, aw gud vilken gullig kyckliiiing ;)

2008-03-23 @ 02:39:51
URL: http://emmalindblom.blogg.se
Postat av: Emma

...& Gina jag lovar dig detta år kommer bli bra!

2008-03-23 @ 02:42:14
URL: http://emmalindblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0