åååååhh.

hejsan, just nu känns allt så bittert.
Jag har rätt mycket att göra i skolan och allt är bara skit runt om kring en. Lucas är det ända ljusa känns det som just nu, jag går med mina vänner i skolan fast jag lyckas ändå känna mig ensam. Vad har jag gjort för fel den här gången .. jag fattar inte. Neeej, om de ska vara så, så får det vara. Då kan jag klara mig fint på egen hand för jag orkar verkligen inte höra allt och stå vid sidan om och bli behandlad som luft, inte igen, aldrig mer.
Jag missade lite med min pencelin i helgen, så jag börjar känna mig lite dålig men jag fortsatte med pencelinen iaf så det blir säkert bättre snart. Påsklovet ska bli kul har jag bestämt mig för :) jag ser fram emot det.
// ginahs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0