you make me wanna lala

tisdag, idag har man varit i skolan där vi först fick se två fakta filmer, den första var okej den andra var sömnmedel, inte speciellt kul. Efter det fick vi vandra (sååååklart) till fågeltornet och tillbaka, skavsår.se usch. Och imorgon ska man ha nya skor som dessutom är klack på, som jag kan berätta är inget vanligt för mig. Men det ska bli intressant. Sedan så efter vandringen var det lunch, efter lunch skulle vi städa skåpen och sedan fick vi sluta. Gick rätt fort, så det var chill :) så efter min oootroligt roliga skoldag åkte jag, johanna och amanda ner till nynäs :) vi försökte få med oss våra andra flickor men ena kunde inte och de andra två orkade inte :( men men, vi överlevde ! Amanda köpte en avslutingsklänning som hon har funderat på ett tag men varit osäker, skitsöt iaf så det blir jätte fint ;) ! Johanna köpte lösnaglar till balen imorgon, :) ska bli kul att se henne med sådan, hehe. Jag själv köpte bh med löstagbara band och nylonstrumpbyxor efter som det är finfest, och mina ben är inte i det skicket :) haha. Sedan kom jag hem, åt lite och drog och tränade. Rätt okej dag ändå, :) sitter just precis nu och laddar ner lite nya låtar, en ut av dom är Ashlee Simpson - Lala som jag lyssnade mycket på förut och kom och tänka på det och ville helt enkelt ha den igen :) ! Skön låt, lyssna efter själv.  / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0