vart tog alla söta vänner vägen ?!

hallu, jag har varit hemma nu sen i måndags varje dag och bara gjort ingenting. Jag fösöker att hitta på något men emma jobbar om dagarna och johanna har dragit till dalarö, amanda och emelie har man knappt hört något ifrån och igår pratade jag lite med martina om vi skulle hitta på något idag, men ja. Det går väl sådär ;P
Tjejor jag vet inte inte hur ni känner, men jag känner att det börjar lukta tjejkväll/dag om inte tom helg ?!
Det finns såklart fler som man saknar än de jag räknade upp nu, bara att det är dom som jag träffar oftast. Eller det brukade vara så iaf. Den här sommarn har runnit lite fort nu i början och det känns som om man inte har gjort något heller, det är det värsta. Sedan så nästa vecka börjar man själv jobba, redan till helgen till och med. Men eftermiddagar och helger är det helt okej att leka med mig (a) !
Jag har tröttnat på vädret totalt nu, detta är inget sommarväder .. det ska vara minst 25 g varmt och sol ! Man ska bara vilja ligga och steeeeka i solen eller bada, inte såhär? Man vet ju inte vad man vill göra för det går ej att sola och vattnet är egentligen för kallt, eller inte i muskan då, men nejtack för det. Usch, detta vart ett klagoinlägg, förlåt. Men jag måste skriva ut mina tankar, jag menar jag har inget annat att skriva om eftersom jag inte gör något kul :P men det ska bli ändring på, eller hur :) ? / puss ginah.

  

kände för det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0