resumé ut av helgen

Fredag: var en riktigt treevlig dag det, en bra dag ! Först så åkte vi ut till djurården och steekte lite i solen, åt lunch och spelade fotboll en del ut av oss. Vi hade en härlig dag ute på djurgården iaf ! Sedan skulle några se på bio men jag emma, johanna och martina valde att shoppa istället. Det vart en lyckad shoppingtur tycker jag ;) jag hittade till och med en bikini ;) ! Och det bästa ut av allt, min klänning som det fanns som var den sista kvar i butiken ! ;O dåååligt lycklig jag vart ! aaah, nu lääängtar jag till skolavslutning så att jag får använda den (a) ! Sedan på eftermiddagen åkte jag hem och åt middag, sedan gick jag till ip för att möta lucas, vi åkte hem till honom sedan och jag sov där.

Lördag: Först när vi vaknade så fick vi ett litet erbjudande att käna lite pengar på, vi skulle klippa gräs och putsa fönster. Vi gick med på det för vi skulle ändå vänta på att mickis match skulle sluta som började vid .. 12 ? Och sedan skulle vi in till fasta centrum, lucas köpte kläder till våran bal, han ska servera ;) sedan så visade det sig att mickis match vart inställd så vi åkte så fort vi vart klara. Jag och mickis skulle även köpa skor, men vi hittade inte något som varken passade eller var fina, så vi åker till länna i veckan. Innan onsdag iaf, måste ha skor till balen ;P ! När vi kom hem till ösmo igen gick vi en liten sväng till ica, sedan åkte jag och lucas hem till honom. När vi kom dit hade de besök och vi kom lagom till middagen, jätte gott och vi fick glass och jordgubbar till efterrätt :) mums ! Sedan gick vi hem till deras granne och var där ett tag. Sedan kanske vid 12, eller så gick vi tillbaka hem till lucas.

Söndag: Vi vaknade rätt sent, så vi hann inte göra så mycket. Men vi åkte ut med deras båt för att äta lunch, det var mysigt :) härligt väder och så. Sedan när vi kom tillbaka hade två kompisar till lucas kommit, fast de åkte hem rätt tidigt. Så jag fick lucas för mig själv en stund innan han och hans pappa skulle iväg och spela bandy, nu är jag hemma och ska gå och göra i ordning för morgondagen, spinning och gym :) blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0