monday is my favorite time of year

Idag var det våran andra dag i våran måbra vecka, då fick vi åka in till haninge, brandbergen på ett gym och köra spinning, som var sjukt kul och svettigt ;) kändes verkligen bra efterråt ! Sedan fick vi lov att äta våran mat på vägen hem för att ja, annars skulle vi missa bussen och komma försent till en lektion som vi var tvugna att ha på eftermiddagen. När jag sedan kom hem var jag var det att bara ta fram mina pengar och sedan åka iväg till länna. Mickis och jag skulle köpa skor, :) vi köpte två tygskor och sedan köpte jag ett par klackskor som jag ska ha på balen och på skolavslutningen. Så när jag kom hem var jag bara tvungen att prova klänningen med de nya skorna, som jag själv tycker såg riktigt sött ut ;) så skolavslutningen watch out ! Och balen med för den delen ;)


Jag valde ett par svarta för att jag ska kunna ha dem flera gånger, ser mer vardagligt ut. Sedan så blev de inte så höga eftersom jag fixar det rätt bra själv ;) tycker att de små detaljerna var riktigt söta :) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0