mobbat

hejsan, idag har det varit segaste dagen ever. Vakna sent och bara gjort ingenting typ. Tittade på min systers  fotbollsmatch en stund sedan gick jag hem och då ringde johanna så var jag med henne och madde en stund, sedan åkte madde hem. Då vart det bara jag och johanna, vi gikc runt i ösmo mötte typ ingen så jävla dött, haha. Vi tog en sväng förbi emma också men hon var inne i duschen så hon kom aldrig ut. Vi hade lite tur och mötte bork och ullis, men annars mötte vi typ ingen, helt jävla dött ! haha, vad gör alla, är ni hemma och sover eller ;P ?! Dåligt seg dag har det iaf varit. Men det är en ny dag imorgon :) puss och kram vi syns på stan ! / ginah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0