måndag morgon

god morgon, jag beräknade lite fel igår kväll när jag skulle ställa klockan. Så jag fick lite extra tid över :) det är ju skönt det med. Börjar 9.30 det är också rätt skönt ;) ! Idag ska vi bara öva i skolan, har jag fattat det som. Vi ska öva på våran klasslåt och när vi ska gå in i gympa hallen där de ropar upp alla avgångs nior som ställer sig fint och får en ros ut av ettor och tvåor tror jag det är, nu iår är det alltså våran tur för det. Så det ska vi öva in alltså, får se vad som händer efter skolan, jag har lust till att sola och bada lite också ;) / ginah

Kommentarer
Postat av: Borka

TJA :D det blir väl Nya muskan imorgon kväll (avslutningen) för er också? Om inte, kom dit :) PUsssss på dig din zooapa

2008-06-09 @ 15:28:03
URL: http://borkemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0