i <3 båtlivet

hejsan, idag är det onsdag och jag ska göra min i ordning för att åka in till haninge med min syster och hennes kompis bella :) mickis ska köpa en bikini ;) ! Jag har i stortsätt packat allt nu som jag ska ha med mig ut på sjön och imorgonbitti bär det av :) kommer vara ute på sjön hela helgen, kommer bli asnajs tror jag, jag hoppas att vädret hänger på som jag vill ;) midsommar firandet är alltid ute på korpen, har varit för min del iaf sedan jag föddes, jag har ingen lust att bryta den traditionen. Så det blir härligt vilket som tror jag. Men nu måste jag fixa mig själv lite lätt, hejsvejs !

Glad midsommar önskar gina theresa sanchez


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken härlig bild :)

glad midsommar!

2008-06-19 @ 13:23:25
URL: http://borkemma.blogg.se/
Postat av: Gudrun Schyman

Så...

Drar du med dig Lucas dit ut också? c:

2008-06-19 @ 15:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0