hejsan

okej, jag erkänner. jag har sjuktråkigt, är egentligen trött men kan inte sova. Kul kul. Imorgon ska jag och martina leka :) vi ska släpa ut emma på kvällen också, så det ska nog bli mysigt kul :)
jag fick ett nytt kort med samma nr i tisdags så jag tröck in kortet i min systers gammla telefon, som är typ samma model som jag hade fast ingen walkman, och den ser typ misshanldad ut. En knapp är helt borta, allt känns som det sitter löst och nästan alla knappar är spruckna. Det går inte att prata i telefonen utan headset, för micken är paj och någon fixade det, men nu verkar den inte funka igen. Så, vad ska jag köpa ut av min sommarjobbs lön? Eller ska jag stå ut och vänta till julafton eller något .. hm, det beror på hur mycket jag får och så. Men alltså jag är en petig person, jag stör mig bara på denna mobil samtidigt som jag är tacksam att jag ens har en som jag kan använda, och ja, detta är den enda som jag kan använda, lovar att se till att ha första shing på en fräschare mobil. Men ska inte vara sån nu :) men jag saknar ändå de där 130 bilderna .. ;/ klantiga jag. Nu börjar jag känna mig lite trött, efter allt tråkskrivande, så godnatt <3 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0